پیش بازی منچسترسیتی- منچستریونایتد؛ یک شهر و سه امتیاز
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  پیش بازی منچسترسیتی- منچستریونایتد؛ یک شهر و سه امتیاز   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 62399
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


پیش بازی منچسترسیتی- منچستریونایتد؛ یک شهر و سه امتیاز

 

"دربی دربی ها" لقبی که سرالکس فرگوسن برای دیدار امروز تیمش مقابل منچسترسیتی، همشهری و رقیب همیشگی انتخاب کرد. در واقع هر چقدر مانچینی در این هفته ها تلاش کرد تا این دیدار را کم اهمیت جلوه دهد و فشار را از روی تیمش بردارد، اما فرگوسن باتجربه تر از آن است که اسیر این حریف در جنگ روانی دست پیش را بگیرد.سرنوشت قهرمانی این فصل لیگ برتر بی تردید در این دیدار رقم خواهد خورد و هر تیمی که بتواند نتیجه دلخواه را به دست بیاورد، می تواند تا اندازه زیادی از قهرمانی اش مطمئن باشد. مانند فصل گذشته که دیدار برگشت منچستریونایتد- چلسی در الدترافورد، سرنوشت قهرمانی را تعیین کرد. اگر اختلاف سه امتیازی دو تیم در پایان این دیدار باقی بماند یا افزایش پیدا کند، شاگردان فرگوسن می توانند خود را آماده بیستمین جشن قهرمانی در جزیره کنند اما در صورت پیروزی سیتی، آبی ها در فاصله دو هفته به پایان رقابت ها بار دیگر صدر جدول را پس خواهند گرفت.
منچسترسیتی؛ کارلیتوی خوش قدم

 

هرچند فرگوسن بازگشت تبس به ترکیب منچسترسیتی را نشانه بیچارگی وضعف مانچینی دانست اما اوج گیری دوباره خط حمله آبی ها در این مقطع حساس فصل نشان داد که تصمیم مانچینی برای استفاده دوباره از این مهاجم جنجالی اشتباه نبوده است. خط حمله سیتی بعد از پشت سر گذاشتن ماه های ابتدایی و ارائه نمایش های دیدنی، به خواب زمستانی رفت و مهاجمان این تیم، به ویژه در دیدارهای خارج از خانه، عملکرد بسیار سوال برانگیزی داشتند. به طوری که در 11 دیدار خارج از خانه بین ماه های نووامبر تا آوریل، تنها 5 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شدند اما با بازگشت تبس به ترکیب اصلی سیتی و شکل گرفتن دوباره زوج آرژانتینی در خط حمله این تیم، آنها توانستند بار دیگر به روزهای خوب شان برگردند؛ به طوری که در دو دیدار خارج از خانه اخیر در خانه وولوز و نوریچ، 8 بار موفق به گلزنی شدند که در این میان سهم زوج تبس و آگوئرو، 5 گل و سه پاس گل بود.
البته مانچینی برای دیدار امروز بالوتلی را نیز در اختیار دارد. ستاره جنجال ساز ایتالیایی بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت سه جلسه ای اش به خاطر دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل آرسنال، می تواند در این دیدار بار دیگر برای سیتی به میدان برود و مانچو باید تصمیم بگیرد از او در ترکیب اصلی استفاده کند یا اینکه بار دیگر زوج آرژانتینی اش را در خط حمله به میدان بفرستد.
میکا ریچاردز هم که به دلیل مصدومیت دیدار قبلی سیتی مقابل وولوز را از دست داد، مشکلی برای بازی در این دیدار ندارد.
ترکیب احتمالی: هارت، سابالتا، کمپانی، لسکات، کلیشی، یحیی توره، بری، سیلوا، تبس، نصری، آگوئرو

منچستریونایتد؛ انتقام

 

حتی با اینکه شاگردان فرگوسن اختلاف 7 امتیازی با رقیب همشهری را جبران کرده و اکنون با 3 امتیاز برتری در صدر جدول قرار دارند اما هنوز یک نتیجه طرفداران شیاطین سرخ را ناراحت می کند؛ شکست 6-1 دیدار رفت مقابل سیتی در الدترافورد. دیداری که فرگوسن آن را بدترین روز دوران مربیگری اش توصیف کرد و بی تردید بهترین روز مربیگری مانچینی بود. همین مسئله اهمیت این دیدار را دو چندان کرده است. هرچند یونایتدها در همین فصل در رقابت های FA Cup با پیروزی 3-2 در خانه سیتی، موجب حذف شاگردان مانچو از این رقابت ها شدند اما پیروزی در لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی با عبور از رقیب همشهری، بی تردید می تواند لذت ویژه ای برای طرفداران یونایتد داشته باشد. به همین دلیل است که فرگوسن تاکید کرد که به خاطر هواداران تیمش، می خواهد حتما در این دیدار پیروز شود.
در صورتی که یونایتدها در این دیدار پیروز شوند، اختلاف آنها با سیتی به 6 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد و عملا عنوان قهرمانی را از آن خود خواهند کرد. در صورتی پیروزی در دربی، کافی است شاگردان فرگوسن در دو دیدار بعدی مقابل ساندرلند و سوانسی تنها به یک امتیاز دست پیدا کنند، تا بیستمین قهرمانی شان در لیگ جزیره قطعی شود.
البته تساوی هفته گذشته مقابل اورتون در آستانه این دیدار حساس، ضربه بدی به تیم فرگوسن بود. شاگردان فرگوسن در حالی که می توانستند به راحتی به پیروزی برسند، در دقایق پایانی با اشتباهاتی مضحک و بچه گانه، به راحتی پیروزی را از دست دادند تا با کاهش فاصله با سیتی، جذابیت دربی بیش از پیش شود.
مشکل فرگوسن برای دیدار امروز، مانند بیشتر دیدارهای این فصل، انتخاب ترکیب اصلی است. اشتباهاتی که رافائل در دیدار قبلی مقابل اورتون مرتکب شد و موجب از دست رفتن دو امتیاز حساس شد، ممکن است موجب شود تا فرگوسن در این دیدار از کریس اسمالینگ یا فیل جونز در خط حمله استفاده کند.
 
ترکیب احتمالی: دخه آ، اسمالینگ، اونز، فردیناند، اورا، والنسیا، کریک، اسکولز، نانی، رونی، ولبک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');